Khamis, 4 Ogos 2011

Manisnya Ramadhan Ini...

Alhamdulillah, tiada kalimah lebih indah untuk menyatakan kesyukuran kpd-Mu ya Allah.
Kenapa Ramadhan kali ini lebih manis dr yg sblmnya? Sbnrnya byk pengalaman baru yg saya bljr pd Ramadhan ini w/pun baru 5 hr. 1 diantaranya, blog yg saya usahakan dah m'capai tahap yg saya mahukan & sedia utk dinilai. Beginilah saya nak orang kenal saya melalui blog. W/pun nampak biasa, tapi saya b'mula dari x tau apa2.
Moral of the story:
i) kita tak tau kita boleh sblm kita m'cuba. Kita adalah apa yg kita fikirkan.
ii) usia bukan alasan, yg penting kemahuan.
iii) kerja lebih mudah jika berjemaah. T/kasih rakan2 yg b'kongsi idea (mylifestory-juliana.blogsp​ot.com & hafezirashid.blogspot.com)

Sehingga bertemu dilain catatan.

3 ulasan:

  1. salam kak...

    alangkah bagus ilmu yg ade dikongsi bersame kan..yg pnting ilmu tu akn berkembang bkn berkurang pun..

    apepn buat blog 1 pengalaman yg manis wat kite sume

    BalasPadam
  2. betul 2...kte sma2 blaja,jd xde mslh utk kita kongsi ilmu ni..:)

    BalasPadam
  3. kak mus....
    saya dan fizi da tinggalkan jejak kt sini..
    skang tgh tnggu komen dr akk plak yer...^___^ he2

    BalasPadam